header

№ 594 Про звернення депутатів Каховської районної ради VІІ скликання до депутатів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, депутатів Херсонської обласної ради, Голови Херсонської облдержадміністрації

trizub
УКРАЇНА
КАХОВСЬКА РАЙОННА РАДА
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
РІШЕННЯ
ХХХ  сесії VІІ скликання
06.12.2018р. № 594   
                                   
Про  звернення депутатів
Каховської районної ради
VІІ скликання до депутатів
Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України,
депутатів  Херсонської обласної ради,
Голови Херсонської облдержадміністрації

 

 

         Керуючись статтями 43,59 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  враховуючі  звернення оголошене на пленарному засіданні ХХХ сесії районної ради  VІІ  скликання районна рада
                                        
                                              
ВИРІШИЛА: 
 
1.    Підтримати звернення депутатів Каховської районної ради VІІ скликання до депутатів Верховної  Ради України, Кабінету Міністрів України, депутатів Херсонської обласної ради, Голови Херсонської обласної державної адміністрації, щодо Порядку   розподілу  дотації (додається).
 
2.    Направити  це рішення  до депутатів Верховної  Ради України, Кабінету Міністрів України, депутатів Херсонської обласної ради, Голові Херсонської обласної державної адміністрації.
 
3.    Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування.
 
 
Голова районної ради                                                  Т.С. Тертична       
                                                                                    
     
 
Додаток до рішення
                   
 
 
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Каховської районної ради   VII скликання
до  депутатів Верховної  Ради України, Кабінету Міністрів України,
депутатів Херсонської обласної ради, Голови Херсонської обласної державної адміністрації

 

     Заради виборців, які нам довірили представляти інтереси у органах влади, звертаємось до вас з проханням не допустити несправедливого розподілу коштів платників податків серед місцевих бюджетів Херсонської області.
         Згідно Бюджетного Кодексу України (далі – Кодекс) Херсонщині на 2019 рік передбачено міжбюджетний  трансферт, а саме - додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я (далі – додаткова дотація).
         Розподіл додаткових дотації між обласними бюджетами здійснюється Верховною Радою через прийняття Закону України  про Державний бюджет.
Розподіл на обласному рівні, між місцевими бюджетами області, здійснюється у порядку, визначеному обласною державною адміністрацією та затверджується рішенням Херсонської обласної ради про обласний бюджет. На цей час фінансове управління Херсонської облдержадміністрації підготувало проект розподілу додаткової дотації.
Побіжний аналіз проекту вказує на незрозумілі критерії розподілу додаткової дотації між місцевими бюджетами Херсонщини.
В Державному бюджеті України на 2019 рік обсяг додаткової дотації для Херсонської області затверджено в обсязі 584 771 900 грн., що на 9,2 % менше, ніж було передбачено в поточному 2018 році.
В разі справедливого,  пропорційного розподілу вказаної суми між різними місцевими бюджетами, розподіл було б здійснено відповідно до кількості населення та врахування процесу реформування бюджетних закладів.
Але проект розподілу додаткової дотації між місцевими бюджетами на 2019 рік, який доведений Херсонською обласною державною адміністрацією не містить порядку, за яким було його проведено.
Тобто в вищезазначеному  проекті є посилання на розпорядження голови облдержадміністрації від  23.11.18  №866, в той же час на офіційному сайті облдержадміністрації  воно відсутнє.
         Крім того, проект вказує на пріоритет при наданні дотації тим районам, які мають проблеми з реалізацією реформ у сфері оптимізації мережі шкільної освіти, а тому мають кредиторську заборгованість. Відповідно до проекту саме вони отримують найбільше додаткові кошти на її погашення.
Хочу зазначити , що принцип розподілу не мотивує місцеві органи влади до проведення  реформ на місцях і як результат  надавати  якісні послуги населенню.
         З метою уникнення непорозумінь та суперечок щодо обґрунтованості та дотримання єдиної методики при розподілі коштів між місцевими бюджетами області та враховуючи принцип публічності та прозорості, просимо (вимагаємо) надати порядок, згідно з яким було проведено розподіл.

 

                                                                  
Підтримано на ХХХ сесії
Каховської районної ради
VII скликання 06 грудня 2018 року
 

Друк